למה מיתוג אישי ומקצועי בלינקדאין חשוב כל כך?

כל אחד שירצה למתג את עצמו באופן אישי או מקצועי יצטרך לעשות את הבחירות הנכונות. יש המון פלטפורמות שיהיה ניתן למתג בהן, חלקן עשויות להיות מצוינות ומתאימות לכם כמו כפפה ליד. אך לפני שאתם בוחרים את הפלטפורמה הרצויה יהיה עליכם לקחת נשימה עמוקה. תבחנו היטב את כל האופציות, הכירו את הפלוסים שכל פלטפורמה מביאה איתה, לאחר מכן המשיכו הלאה. פתיחת פרופיל לינקדאין מקצועי יכולה לעשות את העבודה ולהביא אתכם בדיוק למקום הרצוי. הינה כמה יתרונות בולטים של לינקדאין לעומת כל מיני פלטפורמות אחרות שעשויות להיות ותיקות יותר.

 

לינקדאין נוצרה לשם כך

 

יכול להיות שאתם יכולים למנות רשימה ארוכה של פלטפורמות בהן תוכלו למתג את עצמכם. עם זאת יהיה עליכם לבחור את הפלטפורמה שבה תשיגו בדיוק את התוצאה הרצויה. לינקדאין ידועה בתור פלטפורמה שבה אנשים ממתגים את עצמם מסיבות אישיות או מקצועיות. בדיוק מהסיבה הזאת נוצרה הרשת החברתית הזאת שנבדלת מכל הרשתות החברתיות האחרות. לינקדאין היא לא עוד סתם רשת חברתית, המהות שלה היא לקחת אתכם צעד אחד קדימה אל המקום הרצוי. גם אם נדמה לכם כי לעולם לא תוכלו להגיע אליו, שווה לכם לנסות לעשות זאת.

 

אופציות שלא קיימות במקומות אחרים

 

אם כבר החלטתם לפרסם את עצמכם ברשת חברתית מסוימת מוטב לעשות זאת בתבונה. זה שיש המון רשתות חברתיות זה לא אומר שיהיה עליכם לבחור את זאת שאתם הכי מכירים. לינקדאין היא רשת חברתית שפונה לקהל קצת שונה, לכן תמצאו בה אנשים שלא תמצאו במקומות אחרים. בעוד ברשתות חברתיות אחרות תמצאו את אותם האנשים, כאן האוכלוסייה תהיה שונה לחלוטין. כולם כאן על מנת להפוך את ההזדמנויות לכאלה שאי אפשר לפספס אותן או לוותר עליהן.

 

מיתוג אישי ומקצועי באופן חינמי

 

מי אמר שאתם צריכים לשלם על מנת להתחיל למתג את עצמכם באופן אישי או מקצועי? פתיחת חשבון לינקדאין מקצועי נעשית בחינם מבלי שיהיה עליכם לשלם על כך. כמובן שיש פיצ'רים שונים שהם בתשלום, אך מדובר על מותרות בלבד בעניין הספציפי הזה. הכלים שניצבים לפניכם בחינם אמורים להיות מספיקים בתור התחלה. עם הזמן כאשר תרוויחו מלינקדאין תוכלו להחליט האם גם לשלם על הפלטפורמה הזאת.

 

תקבלו השראה מאנשים אחרים

 

אחרי שתפתחו פרופיל לינקדאין מקצועי יהיה עליכם לקחת השראה מכל מיני אנשים שנמצאים שם. הרי במקביל לפרסום האישי שלכם, יהיו עוד פרסומים אחרים שיכולים לסייע לכם רבות. כל פרסום שתקבלו ממנו השראה יאפשר לכם להביא את עצמכם בדיוק אל הנקודה הרצויה. בכל פעם שתיקחו השראה ממישהו אחד תמצאו את עצמכם צועדים אל עבר המקום הרצוי. מיתוג אישי ומקצועי יכול לעשות את ההבדל מבחינתכם בין הצלחה מסחררת לכישלון צורם.