למה חשוב למתג את עצמך בפייסבוק?

פייסבוק הייתה ונשארה הרשת החברתית המובילה בישראל ובעולם כולו. למרות שכל הזמן נכנסות לחיינו עוד רשתות חברתיות חדשות, עדיין היא זאת שנמצאת בחוד החנית. אך חוץ מהסיבה הזאת אמורות להיות עוד סיבות אחרות שישכנעו אתכם להשתמש בה. פייסבוק היא הפלטפורמה האידיאלית שבה תוכלו למתג את עצמכם בה. מה גורם לפייסבוק להיות המקום האידיאלי למיתוג עצמי? הבאנו לכם כמה סיבות שלא אמורות להשאיר לכם צל של ספק. אם אתם כבר עושים צעד מהסוג הזה מוטב כי הוא יהיה צעד שתהיו בטוחים לגבי מה שהוא יביא איתו.

המון אנשים נמצאים בפייסבוק

נדיר מאוד לשמוע על כאלה שעדיין לא פתחו לעצמם פרופיל בפייסבוק בשלב כזה או אחר. יש כאלה שנמצאים הרבה בפייסבוק, אחרים נמצאים שם קצת פחות. עם זאת מעצם העובדה שכולם נמצאים שם יהיה קל להשיג את התוצאה הרצויה מבחינתכם. תוכלו להגיע אל האנשים שאותם תרצו לתפוס ברשת וללכוד את תשומת הלב שלהם. ברגע שזה יקרה, אין סיבה שלא תשיגו את המטרה שאותה הצבתם לעצמכם. לעומת זאת ברשתות חברתיות אחרות זה ידוע כי כמות הגולשים מוגבלת ועשויה להיות גם מקוטלגת. תעשו בחוכמה אם תתחילו מפייסבוק ועם הזמן תתפרסו לעוד רשתות חברתיות אחרות.

להשתדרג תוך כדי תנועה

פייסבוק היא פלטפורמה שמאפשרת לכם לבצע תיקונים בזמן אמת. כל הזמן תוכלו למדוד לכמה אנשים הגעתם, ומה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב. לעומת זאת יש מקומות אחרים שבהם המציאות תהיה בדיוק כפי שאתם רואים אותה. משמעות הדבר היא שרק אחרי שתסיימו את המיתוג העצמי תוכלו להבין לכמה אנשים הגעתם ומה לא עבד כמו שצריך. חוכמה בדיעבד היא פחות פרקטית בהשוואה לתובנות שמתקבלות בזמן אמת. כל מי שרוצה למתג את עצמו מבין עד כמה זה יכול להיות קריטי וחשוב במעלה הדרך.

בניית יחסי אמון עם אנשים חדשים

בניית יחסי אמון היא דבר חשוב, בטח כאשר אנו לא נפגשים עם האנשים השונים פנים מול פנים. היכרות וירטואלית היא דבר שבשגרה, בטח בעולם שבו אנו נמצאים נכון להיום. פייסבוק מאפשרת להכיר בצורה טובה, היא מאפשרת בנייה של יחסי אמון בניכם לבין אנשים חדשים. לאחר בניית יחסי אמון טובים יהיה אפשר להתקדם כל הדרך אל עבר המטרה הרצויה לכם.

מגוון דרכים למיתוג עצמי

יש כאלה שמעדיפים למתג את עצמם בדרך אחרת, אחרים מעדיפים לעשות זאת באופן שונה. פייסבוק היא הפלטפורמה היחידה שבה תוכלו לבחור את הדרך הנכונה למתג את עצמכם. יש כאלה שיעשו זאת בדרך שהם מכירים, אחרים ירצו לעשות זאת בדרך אחרת לגמרי. ברגע שעומדות לרשותכם המון אופציות תוכלו להביא את עצמכם לידיי ביטוי בצורה הכי אותנטית שיש. ברגע שזה יקרה תוכלו לראות איך ההצלחה תרקום עור וגידים ללא עבודה קשה.